MY

MY

wtorek, 18 września 2012

Prolog :)

Hej. Jestem Kate. Kate Jonson. Mam 17 lat.
W moim życiu wydarzyło się poro smutnych rzeczy...
Moja babcia odeszła gdy miałam 10 lat.
Byłam bardzo smutna. Jak na swój wiek rozumiałam już bardzo dużo.
Wiedziałam co się stało,ale nie mogłam się z tym pogodzić. Zaczęłam pić, później palić...Uzależniłam się.
W wieku 13 lat mama przyłapała mnie na tym i zabrała do psychologa.
Trwało to rok,ale wyleczyłam się. Znowu byłam szczęśliwą nastolatką.
Jednak gdy miałam 15 lat moja mama zmarła w wypadku samochodowym.
Wjechał na nią pijany kierowca. Wtedy pierwszy raz sięgnęłam po żyletkę i wróciłam do nałogu.
Kilka dni później  zauważyła to Amy-moja, wtedy jedyna,przyjaciółka.
Przyłapała mnie gdy się cięłam. Zabrała mi żyletkę i znowu byłam u psychologa.
Znowu musiałam mówić o tym co czuje obcej osobie.
Jednak dzięki Amy udało mi się wrócić do życia.
Rok temu dołączyła do nas Lily. Teraz jesteśmy nierozłączne.
Pół roku temu poznałam Max'a. Zaczęliśmy się spotykać. Teraz ja kocham go ,a on mnie.

Wszystkie te przeżycia nauczyły mnie być silną,jednak czasem ta mała, zagubiona dziewczynka powraca...

______________________________
Hej ;)
Jest prolog, mam nadzieję,że się podoba.
Rozdział 1 ukaże się w piątek/sobotę.
W niedzielę mam bierzmowanie,
więc od poniedziałku rozdziały będą częściej.
Buziaczki ;**
Patt_^^


Jeśli czytasz zostaw po sobie ślad!!

1 komentarz: